Sklep oferuje dwie metody dostawy:
- Przesyłka kurierska na adres wskazany przez Klienta albo paczkomat Inpost.
Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym
Sprzedawcy w wybranym systemie płatności (tpay.com, PayPal) uiszczonej przez Klienta ceny
sprzedaży i kosztów przesyłki (chyba że te nie zostały naliczone, ponieważ Klient odbiera Produkt
osobiście) i pomyślnej weryfikacji zamówienia przez Sprzedawcę.
O koszcie dostawy Produktów Klient jest informowany w procesie składania zamówienia. Klient pokrywa
koszt dostawy Produktu na wskazany przez niego adres korespondencyjny.
W momencie wysyłki zamówienia Klient otrzyma drogą elektroniczną na wskazany przez niego adres e-
mail potwierdzenie nadania przesyłki z zamówieniem.
W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności, gdy może dojść do opóźnienia w dostawie Produktu, czas
realizacji zamówienia jest dodatkowo potwierdzany przez pracownika Sklepu za pośrednictwem poczty
elektronicznej lub telefonicznie.
- Produkty są dostarczone pod wskazany przez Klienta w zamówieniu adres za pomocą firmy kurierskiejDPD.
Przewidywany czas dostawy dla zamówień krajowych to 1-2 dni robocze od dnia następującego po
nadaniu przesyłki. Czas dostawy realizowany przez firmę zewnętrzną (DPD) może ulec wydłużeniu z
przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
Przy odbiorze przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie
sprawdzić kompletność zawartości przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego
Produktu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem
protokół szkody, w dwóch jednakowych egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.